Meest gestelde vragen

Dat kan gebeuren. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op door de reserveringsbevestiging die u van ons ontvangen heeft door te sturen naar het emailadres dat in de bevestiging staat. Als u een reservering heeft voor de volgende dag is het verstandig om ook even te bellen naar de Boat Coach. We zullen proberen uw reservering om te zetten, er moet natuurlijk wel nog plek zijn op het resort naar uw keuze.

Tot 1 maand voor uw huurmoment mag u kosteloos annuleren of verzetten.
Tot 7 dagen voor uw huurmoment mag u kosteloos verzetten.
Binnen 7 dagen annuleren, dan worden de huurkosten (deels) in rekening gebracht, dit hangt af van de situatie.
Bij (heel) slecht weer kunt u in overleg met de Boat Coach de reservering mogelijk verzetten.

Als het weer dermate slecht is waardoor het onveilig is om uit te varen, zeggen wij uw huurmoment af. Immers uw veiligheid staat voorop. In dit geval heeft u de keuze om uw geld terug te krijgen of kosteloos te verzetten.

Gebruik de zoekfunctie bovenaan of lees hieronder in de verschillende categorieën.

Klik op een categorie en bekijk de vragen en antwoorden.
Jouw vraag niet gevonden? Neem dan contact met ons op via de pagina 'contact en route' van één van de locaties.