Meest gestelde vragen

Borg dient u vooraf op de dag van uw huurmoment aan de Boat Coach contant te voldoen. Op sommige locatie is het mogelijk de borg per pin te voldoen. Tijdens het inlevermoment zal de Boat Coach samen met u conform de stappenlijst in het Boat Book de boot en accessoires controleren. Indien er geen gebreken worden vastgesteld zoals ontbreken van onderdelen, defecten/schades en u de boot schoon en op tijd heeft ingeleverd dan krijgt u 100% van de borg direct retour. Indien gepind dezelfde avond (uiterlijk binnen enkele dagen).

U kunt dit doen door meerdere producten aan uw bestelling toe te voegen. Als u bijvoorbeeld voor 12 dagen een boot wil huren, selecteert u eerst 7 dagen en drukt u op reserveren. Vervolgens kunt u kiezen om nog een item toe te voegen, vervolgens kiest u 5 dagen en reserveert deze. Die 2e “bestelling” wordt aan uw reservering toegevoegd.

Nee, wij gebruiken hetzelfde systeem om een reservering in te voeren, dus kunnen dan helaas ook niets meer betekenen. Op = Op, boek dus op tijd!

Ja, u ontvangt een scherpere prijs per gehuurde dag naar mate u meer dagen aan één gesloten een boot of sloep huurt. Deze korting ziet u terug in het reserveringsysteem. Wilt u meer dan 7 dagen een boot huren en komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via het contactformulier en vul hier uw vraag in.

In het online reserveringssysteem selecteert u de gewenste boot of sloep en vervolgens de gewenste datum in de kalender. Als de gekozen periode blauw/groen gekleurd is, zijn er nog boten beschikbaar. Geel/oranje betekent dat er beperkte beschikbaarheid (boten/tijden) is. Selecteer in dit geval de datum en zie vervolgens welke tijden nog wel beschikbaar zijn.

Gebruik de zoekfunctie bovenaan of lees hieronder in de verschillende categorieën.

Klik op een categorie en bekijk de vragen en antwoorden.
Jouw vraag niet gevonden? Neem dan contact met ons op via de pagina 'contact en route' van één van de locaties.